שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

גפני והקשר לציונות

1.לפני כמה שנים (נראה לי 3 שנים) מפלגת יהדות התורה התחברו לקבוצה של מזרוחניקים ואמרו שדיעותיהם הם כדיעותיהם ,גפני ופינדרוס ביקרו במטה הבחירות של המזרוחניקים למען יהדות התורה , גפני אמר בין היתר "אני מרגיש את השייכות שיש ביננו - מעולם לא הצבעתי נגד ארץ ישראל - אני מברך אתכם על העבודה המצויינת שאתם עושים". תשמע כאן הקלטה.
2.גפני התחנף לחרדקי"ם שרוצים להידמות למזרוחניקים שלומדים לימודי חול (חכמות חיצוניות ועיין בספר דמעות של מלאכים להבין כמה היום זה חמור בפני עצמו חוץ מהענין שזה גוזל זמן מלימודי קודש) ואמר "ראשי החינוך העצמאי היו אצלי במשרד בשבוע שעבר ביום שלישי. הם הודיעו שבכל מקום שתתארגן קבוצה לפתוח בית ספר שבו יהיו יותר לימודי חול, הם יעשו את בית הספר. הם אמרו את זה כנראה אחרי שהתייעצו, וזו ההחלטה, ואני אומר את זה כאן וזה בדיוק מה שיהיה". הקלטה.
3.בראיון ל"רדיו דרום" על השאלה ששאלו אותו על ענין גיוס חרדים לצבא אמר שמי שלא לומד צריך ללכת לצבא וששאלו אותו אם בנו ירצה ללכת לצבא השמד אמר "אז הוא הולך הוא יעשה את מה שהוא מוצא לנכון. אם הוא לא לומד הוא מתגייס. ואם הוא לומד אז הוא צריך ללמוד. לא נשחק עם הדבר הזה". הקלטה.
4.אגב אליהו גפני בנו של משה גפני יש לו תפקיד בכיר מאוד בקק"ל הציונית (שיכת להסתדרות הציונית, שלא מזמן סיעת ארץ הקודש ששיכת לדגל התורה נכנסה לשם נגד הוראת כל גדולי ישראל מדורות הקודמים) ועיין בזה גם כן בקול החינוך האחרון עמוד 6-7.

יש עוד הרבה לכתוב אבל נראה לי זה מספיק למבקש האמת לדעת מי הוא משה גפני דיעותיו ומעשיו הרעים ובודאי שאין לזה (ולא יכול להיות היתר לזה) מאף גדול בישראל.

נכתב ע"י: דניאל