שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

להעניך

טענת ש"יש חילוקי דיעות בין גדולי ישראל על כל דבר שמביא בספרו"- קודם כל אין שום בעיה שגדולי ישראל חולקים אחד על השני זה היה תמיד אבל צריך שכל אחד יביא מקורות לדבריו אך לומר סברות מן הכרס או סיפורים ושמועות זה לא נקרא "שיטה" ודרך אמיתית לברר האמת.
טענת "החל מן האיסור של שלש שבועות"-אני יכול להגיד לך שבנתיים אין שום מקור שיפריך את הענין שהמדינה הציונית עוברת על ה3 שבועות שהם חלק מגזירת הגלות שאנו צריכים לקבל עול הגלות באהבה עד שיבוא משיח צדקינו ויחזיר כל ישראל בתשובה שלימה ויוציא אותנו מגלות לגאולה שלימה בניסים עצומים למעלה מדרך הטבע כמו שהתנבאו כל הנביאים ובכל דברי חז"ל.אגב לפני שאתה רוצה לטעון טענות נגד הויואל משה האם למדת אותו?אפילו פעם אחת בבקיאות שלא על מנת לקנטר?אם לא קודם תלמד אח"כ תטען טענות!אני יכול להגיד לך שגם לי היה טענות אבל אחרי שלמדתי הבנתי שכל הטענות הם או שקרים גלויים או סילופים ואי הבנה כראוי בחומרת הענין.
טענת "ועד האיסור לדבר וללמוד את שפת המינים- עברית"-לא מצאתי אף אחד שיחלוק על רבי יואל וכידוע שהחזו"א או הבריסקער רב אמרו לרבי יואל שלא חולקים עליו כלל אלא שלא יכולים לקיים כי לא יקשיבו להם(וגם במה שאמרו וכתבו בחריפות גם לא קימו כמו הענין לא לקחת כסף מהציונים למוסדות תורה).ברור שמי שיודע אידיש צריך לדבר באידיש ולא בעברית(אלא אם כן מדבר עם אנשים שלא יודעים אידיש שזה ענין אחר)וברור שדבר גדול הוא ללמוד אידיש(היום כבר מכניסים אנגלית לא רק אצל הבנות אלא גם אצל הבנים,מה שמנוגד לחרם הקדמונים בא"י שעשו שלא ללמוד חכמות חיצוניות ושפות זרות אף שפת המדינה,אז מה מפריע ללמוד אידיש?).
טענת "כן שיטת נשתכחה הידועה" איני מבין מה זה אומר?

נכתב ע"י: דניאל