שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

לגבי השתתפות בבחירות...

ראשית שמחתי לראות שלמרות שאינך מכיר אותי הנחת שאיני משתתף בבחירות.

שנית, הנדון אם אפשר להרוויח או להפסיד מהשתתפות בבחירות או מישיבה בכנסת המינים רלבנטי רק אחרי שיתברר כי מבחינה הלכתית מותר בכלל להיות שותף לכנסת המינים ונכון להיום המקור היחידי להשתתף בבחירות מקורו בתעמולה של משרדי פרסום שנשכרים ע"י המפלגות עצמן ומדברת בשפה של עולם הפרסום ובמושגים כמו: כדאי לך, תרוויח מזה, או הפחדות כמו אם גפני ופרוש לא יישבו שם אז ליברמן וחבריו יישבו שם...
תעמולה זו מנצלת את העובדה שרוב רובו של הציבור החרדי לא מכיר כלל את ההיסטוריה של הציונות, המדינה, אגו"י ויחס גדולי ישראל אליה לאורך השנים מחד גיסא ואת הסוגיות ההלכתיות הנוגעות לאיסורים החמורים שיש בעצם הנוכחות שם (סוגיות שנתבררו בהרחבה ע"י האוסרים עם מקורות לרוב) ובאופן גס ובוטה מאחזת עינים כאילו תעמולה זולה ושקרית זו הבאה לתמוך או אפילו לחייב את ההשתתפות בבחירות נשענת על דעת תורה של גדולי הדורות האחרונים ומחייבת את כלל ישראל ללא יוצא מן הכלל.

לאור האמור לעיל כל הדיבורים על מניעת נזקים או רווח כזה או אחר ודאגה לאינטרסים של החברה החרדית מיותר לגמרי שכן מדובר באיסור הכולל בתוכו איסורים רבים נוספים שחלקם הוא בגדר ייהרג ואל יעבור ואף משרד פרסום של המפלגות ה"חרדיות" למיניהן לא הציג עד היום מקור הלכתי שיש בו לסתור את דעת האוסרים ולשוללה.

מה גם ששני קברניטי עולם התורה בארה"ק (שהיו גם שני ענקי הדור המקובלים ביותר בכל עולם התורה גם בחו"ל) בעת הקמת מלכות המינות הלא המה מרנן ורבנן מרן החזו"א זצ"ל ומרן הגרי"ז מבריסק זצ"ל לא השתתפו בבחירות הם ותלמידיהם למרות הסברות של "מניעת נזקים" ודאגה לאינטרסים וכו' וכו' 

ולגבי ההפחדה המצחיקה שאם לא יישב שם גפני או פרוש יישב ליברמן. מדינת ישראל בכל השנים שהמפלגות ה"חרדיות" ישבו בממשלה חינכה (ועושה זאת גם כיום וגם כשסגן שר החינוך היה הליסטים מאיר פרוש) מיליוני ילדי ישראל להיות ליברמן או נתניהו או לפיד.

כתבתי בתכלית הקיצור כי יש הרבה מה לדבר בנושא זה אך לא במסגרת של פורום. אם תרצה ללמוד את הנושא בעיון כראוי אשמח להפנות אותך למקורות העוסקים בו. 

נכתב ע"י: יואל אלחנן