שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

המשך...

כב' מבטל כלאחר יד את גדולי ישראל ישני עפר או כאלה שהם מנהיגי מיעוט מהציבור החרדי וכאילו שהם ודבריהם הם כמאן דליתא אל מול דבריהם של מנהיגי רוב מנין ובנין  של כלל ישראל החיים עימנו היום. ובכן טענה זו היא היא גופא יסוד שיטת ה'מזרחי' ומה ש'המזרחי' (וכל תנועות השמד שקדמו לה בכל הדורות) הוקעו ע"י רוב ככל גדולי הדור בעת התיסדותם היה כי דבריהם היו בסתירה מוחלטת לכל מה שמקובלנו מדורי דורות מרבותינו ישני עפר. וכל גדול (ואפילו קטן) בתורה נמדד בראש ובראשונה בנאמנותו לישני העפר מוסרי התורה ומעתיקי השמועה מדורי דורות להלכה ולמעשה.
ואדרבה, עד שהנך שואל עלי את השאלה מה ביני לבין רבני המזרחי ה"בטוחים וחושבים שיכולים לנהוג ע"פ דעתם ה"רחבה" ואינם זקוקים לדעת תורה" מדוע לא תשאל שאלה זו על ה"שלוחי דרבנן" שהנך חרד כנגד ההשתלחות בהם? מדוע הנך חושש להחלשת רבים וטובים מלהיות כפופים למנהיגי הדור בעקבות השתלחות בחברי כנסת המינים מחד גיסא אבל אלה  שמידי יום ביומו מהווים דוגמא אישית מדוייקת להפליא ל"בטוחים וחושבים שיכולים לנהוג ע"פ דעתם ה"רחבה" ואינם זקוקים לדעת תורה" ממשיכים להיקרא אצלך "שלוחי דרבנן" ללא כל הרהור ופקפוק?!
התשובה היא כי גם עליך משפיעה ביודעין או בלא יודעין במישרין  או בעקיפין תעמולת הכזב שלהם הנועדה להשתיק כל ביקורת כלפיהם וכלפי מעשיהם וההרס שגורמים עד כדי שנראה לך כי צריך לשאול באופן אישי לפני שחס וחלילה וחס ושלום משמיעים כלפיהם כל ביקורת. אבל אני בחסדי ה' עלי ראיתי אצל רבותיי ואצל גדולי ישראל שנפגשתי עמהם (כולל אלה שברבים נראים כמחזיקים בידם) גישה הפוכה לגמרי. ולפני קצת יותר מעשור נפגשתי עם אחד מגדולי וזקני ראשי הישיבות בדורנו (גם לפי הגדרותיך)  לבירור בנושא הר' קוק ובתוך הדברים אמר: "כל מה שעשו העסקנים הציונים הם עשו בחכמה. הם היו חכמים להרע אמנם אבל פעלו בחכמה. טפשים היו רק אצל העסקנים החרדים" והוסיף ואמר: ולצערנו עד היום זה כך!
ואגב, רק בשבוע שעבר הופיעה תמונתו של הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א (ראב"ד ירושלים) בעיתון יתד נאמן (שדוחפים לי לתיבת הדואר כל יום שלישי מבלי שבקשתי ומבלי שקיבלו היתר כלשהו ממנהיגי הדור החיים עימנו כיום לעשות כן) כשהוא  מוגדר 'פוסק הדור'. דעתו בענין הבחירות ודעתו על ה"שלוחי דרבנן" ידועה לך בודאי. הוא הוגדר 'פוסק הדור' כי כתב מכתב באשר לתרומה ל'קופת העיר'. האם בהתקרב הבחירות תיתקל בידיעה כלשהי ביתד נאמן כי פוסק הדור (החי עימנו היום (ובעז"ה לעוד שנים ארוכות וטובות) ואינו מ"ישני עפר"  הגר"מ שטרנבוך שליט"א הורה כבכל בחירות לא להשתתף בבחירות או ששוב יופיעו מכתבים של "ישני עפר" שצידדו בבחירות לאורך השנים (וביניהם גם כאלה שאמרו בפירוש כי אין ללמוד מהוראתם בבחירות נוכחיות לבחירות עתידיות) כדי להמשיך לאחז עינים כי בהשתתפות בבחירות מחזקים "שלוחי דרבנן"?
כתבתי בקצרה, וישמע חכם ויוסף לקח וכב' מוזמן ליצור קשר ולתאם פגישה מעמיקה יותר לגבי הנאמר לעיל כי קשה מאד במסגרת פורום לדון כדבעי ובהרחבה בדברים וגם לא כל מה שרוצים אפשר לומר במסגרת האתר ומטרותיו.

נכתב ע"י: יואל אלחנן