שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

האם בעולם כולו לא יימצאו חמש מאות איש...

שכבוד שמים יקר לליבם ??

שנים שאני עומד נזעם ומשתומם לנוכח העובדה שיהודים בארץ ובעולם אינם תורמים דבר לארגון יקר וקדוש כמו "אזמרך בלאומים". לפעמים יש לי חשק לחבוט את הראש בקיר מרוב חימה על מה שקורה עם יהודי התפוצות וגם בארץ ישראל ! 

תקחו חמש מאות איש: כל אחד מהם היה תורם את הסכום ה"עצום" של שלוש דולר בחודש.. וכבר לארגון "אזמרך בלאומים" היה מספיק כסף על מנת לכסות, לכל הפחות, את ההוצאות החודשיות הבסיסיות. מה שהיה מפנה מקום לכתיבת מאמרים, מאפשר להוציא לאור קונטרסים ולענות על שאלות חשובות ביותר שנשאלות בפורום !!  

בושה וחרפה שאיש באירופה העשירה לא מתגייס לעזרת הארגון. וגם בארה"ב וקנדה לא שמעתי על אנשים שמוכנים לתרום כסף. ואני אומר להם - על הכל תיתנו דין וחשבון וייגבה מכם מחיר יקר על העמידה מנגד על דם הזולת ועל כך שלא מחיתם על חילול ה' הנורא שנעשה בארץ ובעולם כולו ורק מתפרץ כל יום בצורה יותר נוראה. כל התורה שלמדתם לא תועיל לכם מאומה. וכי לשם מה אתם לומדים תורה - לשם צבירת ידע ? הלא גם באקדמיה לומדים ככה. במה אתם יותר טובים מסטודנטים ופרופסורים מהאוניברסיטה ? הלא הנכם לומדים תורה כמצוות אנשים מלומדה ומשלמים מס שפתיים בלבד וכבוד ה' לא חשוב לכם כלל - כפי שמראה המציאות ! 




נכתב ע"י: בעילום שם