שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

שאלה חשובה שהגיעה אלינו מארה"ב

בס"ד ערב ר"ח אב תשע"ט לפ"ק

 

לכבוד הרב הגאון, בעל מחבר הספר הנפלא "דת הציונות" ושאר חיבורים חשובים.

בתחילת דברי רציתי להודות על העבודה הנפלאה שהשקעת בב' כרכי הספר הנ"ל, לגלות את השקר של רעיון הציונות בכלל, והציונות הדתית בפרט.

 

לאחרונה נקלעתי להאתר של אזמרך בלאומים, והופתעתי לראות שבמקום להתייחס לציונות הדתית, מתייחסים הרבה באתר  במפלגות החרדיות, ובביקורת כלפיהם.

ולדוגמא אתייחס לציטוט אחד.

"כו תמוז תשע"ו. מאת יואל אלחנן.

.... ומה שאנו צריכים לחזור ולשנן הוא שהנציגים המתקראים חרדים וכביכול נלחמים נגד הגזירות בכלל וגזירת הגיוס בפרט אינם אלא שותפים מלאים לרדיפת היהדות החרדית ולהרס הציבור החרדי ע"י התבוללותו בחברת המינים והאפיקורסים הן ע"י הרס החינוך החרדי והן ע"י החדרת תרבות המינים והאפיקורסים לתוך החברה החרדית ושילובו של הציבור החרדי במסגרות השמד השונות של המדינה, ושעלינו לעשות כל שביכלתינו להימנע מכל תמיכה בהם וחיזוק שלהם ולפעול ככל שניתן להחלשת השפעתם על היהדות החרדית הן ע"י פרסום מעלליהם ברבים והן ע"י הרחקת אחב"י מהם וממפלגותיהם..." ע"כ.

ורציתי לשאול אותך, הלא כתבת כמה פעמים בספריך שאין אתה מחדש דבר מליבך, ואתה רק שופרם של גדולי ישראל, ומרחיב את דבריהם. וא"כ איך אתה כותב כדברים הללו על המפלגות החרדיות, כשרוב רובם של גדולי הדור, סומכים ידיהם עליהם. ואיך אתה כותב שעלינו להחליש כוחם, כשגדולי ישראל יוצאים מגדרם ומבטלים מתורתם ועבודתם הנעלה בכדי לחזק את הנציגות החרדית.

ואם תטעון שאכן ישנן גדולי הדור הסוברים כדבריך, אבל זה ודאי שרובם אינם סוברים כן. וראה מה שכתבת בדת הציונות (ח"ב ע' נג) "ציבור הטוען כי מנהיגיו הם גדולי התורה שבדור למרות היותו מיעוט קטן בעולם התורה, מראה כי הוא תופס רק את עצמו כקיים או כעיקרי ואת שאר הדור כטפל אליו, אם לא בטל כלפיו לגמרי, ולמעשה אינו שונה מאותו ילד בארגז החול שבגינה המספר לחבריו שאבא שלו היא הכי חזק". ע"כ דבריך שם.

וחוץ מזה, הרי האתר מיוסד בכדי להחזיר בתשובה את אחינו התועים מהציונות הדתית. ותחשוב איך זה משפיע עליהם כשרואים ש"אזמרך בלאומים" - שבא בעיקרו לחדד את החילוקים הרבים שבין הציונות הדתית להיהדות החרדית – משמיץ את המפלגות החרדיות בעצמם. והרי כל דתי לאומי ואפי' חילוני יודע שבמפלגות החרדיות המנהיגים הם מרנן חברי מועצות גדולי התורה, ול"ש לחלק בין העסקנים לבין הגדולים. 

 

אני מבקש שתשלח לי תשובה בכתובת האימייל...

ושוב רציתי להודות לך על העבודה הנפלאה, ולברך אותך שתזכה להצלחה בעבודתך הקדושה לפקוח עיני עורים, ולהוקיע את הרעיון הציוני והדתי לאומי מאחב"י.                                            

בכבוד רב


נכתב ע"י: יואל אלחנן