שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

הם לא זקוקים לגזירת גיוס כלל.

הציונים אינם זקוקים למשטרה כדי לרדוף את אלה שלא הולכים לצבא. כיוון שמפתחות הדיור והפרנסה מצויים בידיי האויב האכזר הזה כבר שבעים שנה לכל הפחות - מספיק להם למנוע תעסוקה ממי שלא עשה צבא כדי לגמור את חייו, והייתי אומר לשרוף אותו חי. זה בדיוק מה שהם עשו בעבר, עושים בהווה (כעת ממש) ויעשו בעתיד.

מי שלא עשה צבא (אפילו שהייתה לו סיבה "מוצדקת" אליבא דשיטתם, כגון מחלה או מצב רפואי אמיתי) אין לו שום סיכוי בעולם לעבוד במדינה (וכי מי יקבל אותו לעבודה הכי פשוטה אחרי שיראו שיש לו פטור מטעמי בריאות עם פרופיל 21 ?!), אין לו שום סיכוי בעולם לקבל הלוואה/משכנתא מבנק כי הוא לא עובד, אין לו שום סיכוי להקים משפחה (מי תרצה בן זוג עם פרופיל 21 ?!) - כלומר הוא נדון לחיי עוני ואומללות לכל שנותיו כאן עליי אדמות. 

הסיכוי היחיד של אדם כזה הוא לברוח מהמדינה, לבקש לעצמו מעמד פליט בחו"ל ולמצוא מדינה חדשה שתסכים לקלוט אותו. כעת תגידו לי בבקשה, איזה מדינה מערבית תיתן ויזה לאדם עני ונרדף שכבר יש לו פטור משירות צבאי אולם לא יכול לטעון שהוא ישב בכלא בגלל זה. כל מדינה מערבית שיפנה אליה תטען שהוא "מהגר כלכלי", כלומר אדם שרוצה לשפר את איכות חייו וזה לא נחשב פליט !  אדם ממוצע אין לו כישורים הנדרשים במערב ובחיים לא יוכל לצבור מספיק נקודות כדי לקבל ויזה. וגם אם כן יקרה נס ויתנו לו ויזה, מה יעשה בחו"ל -מי יסתכל עליו במדינה זרה, מי יקבל אותו שם לעבודה, מי יספק לו קורת גג ?

ככה שהמדינה דנה למוות כפשוטו כל אחד שלא עשה צבא גם ללא התערבות המשטרה ומערכת בתי המשפט (או בתי הדין הצבאיים). המדינה - זה כולל "חרדים" שיושבים בממשלה ומשתתפים בהרס חיי אדם.

  

נכתב ע"י: משתמט מצ.ה.ל