שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

מכרו נשמותיהם לשטן כפשוטו...

אעפ"י שלא גדלתי בבית חרדי הבנתי שהדרישה לשרת בצה"ל אין לה שום הצדקה או בסיס. לכן, השתמטתי מצבא הליסטים והוצאתי פרופיל 21. שילמתי על כך מחיר אישי מאד, מאד גדול. האמת, מבחינה כלכלית עדיין לא קמתי על הרגליים וטרם התאוששתי מהמכה שספגתי אז. בשום מקום עבודה לא קיבלו אותי כי לא עשיתי צבא. כטלר פשוט בבנק לא יכולתי לעבוד, ולא כמתדלק בתחנת דלק !  מבחינה חברתית לא היה לי שום סיכוי למצוא בת זוג ולהקים משפחה, מכיוון שכל אחת שנפגשתי איתה שאלה אותי לגבי השירות בצבא, ומה יכולתי לענות ??
הכרתי מישהו שכן עשה צבא ולמד איתי באותו ביה"ס (הוא שירת בבסיס חיל המודיעין ברמת אביב מכיוון שהיו לו קשרים משפחתיים בצה"ל)  ואותו אחד פעם אמר לי דברים בזה"ל (אגב, זה היה כאשר עשיתי לו טובה והסעתי אותו באוטו של הוריי): "אם אתה לא הולך לצבא אין לך מה לחפש כאן". ואכן, בסופו של דבר נאלצתי לעבור לגור בחו"ל, אחרי שגרתי במדינה הציונית כ-22 שנים מחיי כולל כמעט כל שנות הילדות ונעוריי. כעת לך תתחיל חיים חדשים מאפס, במדינה זרה כמעט בגיל שלושים ! עם אפס חסכונות !
מצד שני, הח"כים החרידים ברשעותם, יושבים בממשלה שמגייסת בכפיה את הציבור הכללי לצה"ל, בכלל זה נשים !!  וכי באיזה אומה מאומות העולם (איפה שיש חוק שירות בטחון) מגייסים נשים לצבא ?? החכ"ים החרידים ברשעותם יושבים בממשלה שחופרת קברים, מבצעת הפלות עוברים לרבבות ומאות אלפים ולא מוחים על זה כלל. וכעת ברור שתמורת כסף וכבוד מאפיקורסים אפשר "לבלוע" גם משכבי זכור !

נכתב ע"י: די לכיבוש