שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

ככלב שב על קיאו כן פרוש הרשע...

שונה בכפירתו וגם השנה הזמין בשם עיריית אלעד בכללותה (כולל נציגי ש"ס, דגל התורה, וויזניץ) את תושבי העיר להשתתף בשמחה של מצוה (עפ"ל) בחגיגות 69 למדינה"...
והרבנים שותקים ונותנים לו לעשות ככל העולה על רוחו אבל הקב"ה לא שותק ושנה שעברה ביום שיצא העיתון לאור עם המודעה של העיריה התמוטט ונפטר אברך צעיר ואיש חסד מוכר בעיר בפתח של בנין הסמוך לעיריה על יד תיבות הדואר שם היו העיתונים עם מודעת ההסתה וההדחה על ה"שמחה של מצוה", ולא שתו לבם לזה ויומיים אחרי ה"חגיגה" נפטר בפתע אברך נוסף מיוחד שבמיוחדים (ר' משה מרדכי מאיר סגל זצ"ל) מהקהילה הכלל חסידית של פרוש הרשע ובשעת ההספד כשמרא דאתרא הגרש"ז גרוסמן שליט"א בא לשאת הספדו באה פתאום אשה אחת מחוגי הדת"לים שגרה בסמוך והתחילה לצעוק: "תכבו את ההגברה, אי אפשר לישון, מה זה הגזל שינה הזה??" וכולם התפלאו איך היא לא מתביישת? איזו אטימות לב בשעה שמלווים אדם צעיר לקבורה היא דואגת לשינה שלה??
אבל אמרתי בלבי אות הוא מן השמים אם הרבנים אוטמים את לבם מזה שפרוש הרשע מסית עיר שלמה להשתתף בחגיגות הע"ז של המזרחי ושותקים אזי מידה כנגד מידה באה אשה מהדת"ל ומשתיקה את המרא דאתרא באמצע הספדו!!! אם הרבנים לא משמיעים את קולם נגד רשע מרושע כמו פרוש אזי נשים מן השוק משתיקות אותם באמצע ההספד כי מה שמחזקים את ידיו של פרוש הרשע אין לו מחילה כי אם בפורענות הקהל (כמובא בספר העקידה לרבי יצחק עראמה ז"ל פרשת וירא, ובתוספות בסוטה מא: על הא שאמרו לאגריפס אחינו אתה כשזלגו עיניו דמעות) ושהרבנים סוגרים את פיהם מלמחות סופם שפותחים את פיהם בהספדים כתוצאה מפורענות הקהל שבאה בעקבות שתיקתם והחזקתם בידי רשע מרושע שהורס את כל העיר. 
והרשע הזה עוד התגאה אח"כ בראיון לידיעות אחרונות שהתחיל להביא לעיר טקסים ליום העצמאות וליום ירושלים למרות שהרבנים והחרדים לא אהבו את זה (והוציא עצמו מכלל החרדים) והראה למראיין תמונות המעידות כי למרות שהרבנים לא אהבו את זה הציבור נענה להזמנתו ובא בהמוניו לאמפי פארק לחגוג את יום אידם של הציונים...
ואח"כ הכנופיה של פרוש הרשע המכונה "יהדות התורה"תגיד שהיא פועלת בצמוד להדרכתם של גדולי ישראל ותבהיל את הציבור לרוץ לקלפי כדי לחזקם במרדם ובפשעיהם ובשותפותם המלאה לעקירת התורה ח"ו.
ובזכות המחאה המובאת כאן נגד הרשע המרושע פרוש אולי יסור חרון אף מהעיר אלעד ולא נתבשר גם השנה בפורענויות נוספות כתוצאה מהחילול ה' הנורא שנציג יהדות התורה מזמין את העיר לשמחה של מצוה ביום המר והנמהר שקמה מלכות של מינות על עם ישראל.
בברכה, יואל.

נכתב ע"י: יואל אלחנן