שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

הוא "באמת" רצה רק ללמוד תורה ולהקדיש...

זמן למשפחתו. פשוט "הכריחו אותו" לחזור להנהגה הפוליטית (אחרי שהבינו את רמזיו שאם לא יחזור יקים מפלגה עצמאית) ולהמשיך את מורשתו של הגר"ע יוסף ז"ל. בפועל הוא ממשיך את כל החורבן וההרס שגרם חבירו אלי ישי שהיום כבר לא מסתיר את דעותיו הציוניות איתן ניווט את ש"ס במשך שנים וכבר חובר לציונים ורבותיהם יחד עם "רבותיו" החדשים שמתאימים להיות הרקע לדעותיו הכוזבות והאפיקורסיות. אך כמו שהתגלה פרצופם האמיתי של אלי ישי ואמסלם כך עוד יתגלה פרצופם של כל הצבועים המעמידים פנים שאין להם בעולמם אלא להיות שלוחי דרבנן למען הציבור ובאמת כל מהותם היא להרבות לעצמם ממון וכבוד מדומה בעיני אפיקורסים תוך שהם רודים בציבור והפכו את כל עולם התורה לשבויים שלהם המתחננים לתקציביהם על דרך שבריוני בית שני הפכו את ירושלים וגדוליה לשבוייהם ע"י ששרפו את מחסני התבואה וסגרו את השערים כדי שהעם יבין שרק ע"י מלחמה עם הרומאים תבוא הישועה. וכאז כן היום על כל פשעי הבריון יכסה "יום ליום" ועל כל הנוכלויות ושיתוף הפעולה עם בני בניו של המן יכסה ה"יתד נאמן" ועל כל נבל שאת התורה באכזריות מנסר יכסה "המבשר" ואם רק תנסה יהדות אמיתית נטולת פוליטיקה מאיזה מקום להופיע, אל דאגה, יש להם גם "המודיע".
יספרו לך כי הם ורק הם כלי הביטוי הנאמן של עולם התורה אבל עיניהם לחוזי פרסום שמנים עם אוסם וגם טרה, יספרו לך כי רק על פח השמן הטהור (שנחתם בחותמת המפלגה) היהדות עומדת אבל בלבם מחשבים כמה כסף ייצא להם מחמשה עמודים של "תשקיף" על קופ"ח מכבי ומאוחדת...
וגם האחרונים אשר מקרוב באו וזועקים על "גזירת הגיוס" אבל איה הכרזתם הברורה כי עצם מלכות המינות היא דבר פסול ומאוס?? איך מחד גיסא יערכו הפגנות בכל רחוב וקריה ומאידך גיסא יתפארו על עוד נציג שהכניסו לעיריה?? איך יבחשו יחד עם האפיקורסים בסיר הבשר ואחר כך יפגינו נגד שליחת בחורי ישיבות לאיזה גדוד או פלס"ר??

והחי יתן אל לבו לא להתפתות לכזביהם ולא לתמוך בשום מפלגה ולא משנה מה שמה ומה סיסמתה וכבר באר מרן הגר"ח מבריסק זצוק"ל את הפסוק: "ועבדתם את ה' אלקיכם וברך את לחמך ואת מימיך" (דקשה שפתח בלשון רבים "ועבדתם" וסיים בלשון יחיד "לחמך" "מימיך") שרק בעבודת ה' אפשר להתאגד יחד אבל ברגע שמתאגדים למען הגשמיות "הלחם" וה"מים" סופו של דבר שכל אחד דואג רק ללחם של עצמו ולמים של עצמו ואז כל הסיסמאות מתפוגגות כלא היו ונשארת רק רדיפת ממון ושררה שעבורה מוכנים לעקור את כל התורה כולה  ולבלוע איש את רעהו (לא לפני שיהפוך את רעהו ואת רבותיו ל"פלג מסוכן" שצריך להישמר מפניו עפ"י הוראת עיני העדה...)  

הקב"ה ברחמיו יצילנו מהם ומהמונם, יתן בנו כח לעמוד איתן בבלבול הנוראי ובנסיונות הקשים של עקבתא דמשיחא ויגאל אותנו בקרוב ע"י משיח צדקנו אכי"ר.

נכתב ע"י: יואל אלחנן