שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

ברלה, ברלה, צא החוצה!

שלום לכל אחי ואחיותי היקרים באשר הם!

המכתב הזה הוא בעיקר ליהודים היקרים שעדיין כבולים ברשת המכנים עצמם "דתיים לאומיים" ותפוסים בדיעותיהם הכוזבות... מכתב קצר

בפרשת השבוע שעבר, פרשת ראה נאמר: "ראה אנוכי נותן לפניכם היום ברכה וקללה". ספורנו במקום אומר(לא ציטוט, ע"פ מיטב זכרוני): "להורות לך שלא תלך בדרך פשרה, נתן לך הקב"ה 2 אפשרויות, ברכה וקללה, שהם ניגודים קיצוניים, ודרך האמצע אינה קיימת כלל".

זהו עוד סימן מיני רבים של אמירות גדולי ישראל כנגד הציונות הדתית ואלו שמנסים ללכת באמצע... אין דבר כזה אמצע! יש או ברכה, או קללה, ועל האדם להחליט באיזו דרך הוא בוחר... אם הוא רוצה ללכת עם הקב"ה, בברכה, שילך איתו עד הסוף! בלי פשרות!!!! בלי טלוויזיה, בלי בני עקיבא, בלי בנות, בלי לבוש של גויים.. ועוד ועוד. אם רוצה ללכת בקללה, שילך וזו זכותו.. אבל אומר לנו הספורנו "דרך האמצע אינה קיימת כלל"..

ומעיון נוסף ניתן לנסות לחבר בין שני מילות הקיצון הללו, "ברכה" ו"קללה". אם נחברם למילה אחת מה יתקבל? "ברלה". על כן כל אחד צריך לשאול את עצמו, אתה רוצה להיות ע-ב-ד ה' אמיתי?!?? או שאתה רוצה ללכת מדחי אל דחי ולהיות .......... "ברלה"..??

על כן לאותם דמויות מצחיקות אלו שאנו רואים בימינו נוכל לשיר את שיר הילדים המוכר: "ברלה, ברלה, צא החוצה!" צאאא מהסרט שאתה חי בווו..! תבדוק מה האמת וכמו גבר תלך איתה עד הסוף... וניתן לבדוק. 


נכתב ע"י: רועי