י"ח אלול ה'תשע"ה

התבטאות מסוכנת וחמורה של שר ה'דתות' מטעם ש"ס דוד אזולאי המכשירה את קורס 'נתיב'-קורס הגיור הפיקטיבי המתבצע ע"י צה"ל בשיתוף הרפורמים



התבטאות מסוכנת וחמורה של שר ה'דתות' מטעם ש"ס דוד אזולאי המכשירה את קורס 'נתיב'-קורס הגיור הפיקטיבי המתבצע ע"י צה"ל בשיתוף הרפורמים


בשבוע שעבר ביקר שר הדתות דוד אזולאי בגוש עציון ובמהלך ביקורו ביקר גם בכיתת לימוד של קורס ה'גיור' הצה"לי המכונה 'נתיב' ומנוהל ע"י חיל החינוך בשיתוף המכון (הרפורמי) ללימודי יהדות.

 

(על מהותו של קורס זה ועל הפקעתו מכל שייכות ליהדות ולהלכות גירות הבסיסיות ביותר ראה בהרחבה בקונטרס גיור ללא יהדות כאן באתר בחלק המסמכים ובספר 'כגר כאזרח' להרה"ג מרדכי אלתר שליט"א).

 

במהלך הביקור אמר דוד אזולאי וז"ל: "קורס נתיב הוא המסלול הנכון והמוכר להתגייר ולא בכל מיני רעיונות אחרים שאין להם מקום".

 

הרב אברהם חזן, יו"ר ארגון אזמרך בלאמים פנה בדחיפות לרה"ג דוד יוסף חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס בבקשה לטפל בהתבטאות חמורה ומסוכנת זו לבל תשנה שוב.

 

יצויין כי בשבועות האחרונים התחוללה סערה סביב רעיונו של דוד סתיו (מרבני 'צהר' ותומך נלהב בקורס 'נתיב' הצה"לי) להקים בתי דין עצמאיים לגיור כשבין השוללים את רעיונו בתוקף גם יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי. אך עצם העובדה ששוללים את רעיונותיו המסוכנים של דוד סתיו מחד גיסא ומכשירים גיור רפורמי ע"י צה"ל (שאפילו הרבנות הצבאית הראשית לא מנהלת אותו כי אם חיל החינוך בשיתוף הרפורמים) הופכת את כל המאבק בתכניתו ההרסנית של דוד סתיו לחוכא ואיטלולא ומציגה לפנינו שוב את העובדה המדאיגה שהח"כים החרדים מתוך חוסר ידע והבנה בנושאים שהם מיסודות היהדות פועלים בשרירות לבם וללא כל פיקוח ומכשירים בלשונם פעולות הרסניות ביותר תוך כדי גרימת נזק חמור לשעה ולדורות.

 

(בתמונה: חיילי וחיילות 'נתיב' ה"גרים" רוקדים ביחד במסיבת הוללות עם סיומם את קורס ה'גיור'...)




למאמר זה התפרסמו 3 תגובות. הוסף תגובה למאמר
1.  ובנוסף, הכרה בערך השירות הצבאי   י"ט אלול
כערך חשוב וכן כמסגרת לעריכת גיורים.

חומר למחשבה  
2.  אוי ואבוי, חמור מאוד   כ' אלול
אם שר הדתות אזולאי אמר את הדברים זה חמור מאוד בעד מערך הגיור הצה"לי שנוסד גם בזכות פעולתו של אלעזר שטרן אדם ששונא את התורה ואת אלוהים ועושה כמיטב יכולתו להכניס נוכריים גמורים לכרם ישראל רק בשם זה שהם משרתים בצבא. אלעזר שטרן הטמא הזה גם אומר בגלוי שהוא בעד התנועה הרפורמית..... אם שר הדתות הצטרף אליו זה חמור מאוד מאוד. אולי כדאי ששר הדתות יעבור ממפלגת ש"ס למפלגה של יאיר לפיד...
שלמה  ממרכז
3.  שר הדתות, דוד אזולאי   כ"ב אלול
דוד אזולאי מתנועת ש"ס הוא שר הנצרות, שר האיסלאם, שר הבודהיזם ושר היהדות - הכל באיש אחד. חחחחחח... כנראה שר הנצרות שבדוד אזולאי גבר על שר היהדות שבדוד אזולאי ולכן דוד אזולאי אמר מה שאמר לגבי הקורס של "נתיב".

מעניין מה חושבת על זה מועצת החכמים של ש"ס...
לאן הגענו בדור הזה