שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

מקובל חלקית....

בס"ד

 

דבר ראשון, כתבתי בסוף תגובתי שאם תביא הוכחות כלשהן אז אני חייב לך התנצלות, אף אם אמת הדבר שבנו של הגר"ע יוסף הסכים לספר זה עדיין לא אומר שכך גם חושב אביו.

ובכל זאת מסתבר יותר להאמין לרב דוד יוסף שליט"א ועל כן בעניין זה כמו שבטחתי אני חייב לך התנצלות ואני מקווה שתקבל אותה.

כמובן של-אף הערכתי לכל ת"ח בישאל ובכללם הגאון הרב דוד יוסף שליט"א עדיין אני אינני חייב לקבל את דבריו כי יש רבנים שאומרים אחרת ועל כן לא אקבל את זה שהספר לגיטימי. לצערי הרב, בתור יהודי פשוט שמנסה לחתור אל האמת אני לא יכול לקרוא את ספריך כי ישם זלזול בת"ח, וכן, קראתי פה מישהו שהסביר למה זה לא נקרא זלזול אבל מבחינתי כשכותבים על מרן הראי"ה קוק זצוק"ל, ר' קוק, קצת קשה לי לקבל את זה...

 

חבל שכך ההתייחסות כי יש טענות שראיתי פה שבאמת צריכות בירור ואם אתה באמת רוצה שיקשיבו לך אולי תנסה בכל זאת לתת כבוד גם לרבנים שחושבים אחרת ממך, כמו שאני מעולם לא אכנה את האדמו"ר מסאטמר,ר' יואל טייטלבוים, בקשר לגאון הרב שמואל אליהו שליט"א, אני מצטער, אך לאקבל שום לשון הרע על ת"ח!

 

בקשר לראי"ה קוק זצוק"ל, אמנם היו שיצאו נגדו אבל רוב הרבנים גם אם לא הסכימו עם דרכו(ורבים הסכימו...) עדיין נתנו לו כבוד וכינו אותו בכינויים הראויים לת"ח בישראל וגם הגר"ע יוסף שליט"א ביניהם, אז למה אתה להתייחס אליו דווקא כמו אותם רבנים שלא ממש כיבדו אותו?? אתה לא פוחד שאולי על אף המחלוקות אתה עובר על ביזוי ת"ח(ואני מעריך שגם אתה תודה שהוא היה ת"ח עצום..)

 

גם מצאנו כמה פעמים שהרמב"ן כינה את רש"י בכינויים לא ממש יפים... ובכל זאת מישהו יעיז לדבר כך על רש"י??? אל לנו להכנס בין הויכוחים של תלמידי החכמים ומה שמותר לת"ח לא בהכרח מותר לנו....

 

 

 

 


 


נכתב ע"י: יוחאי