שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

חלום בתוך חלום

אליהו, המשנה באבות אומרת שאפילו על אות אחת של תורה צריך לכבד חברו. אגיד לך את האמת, פשוט הארת את עיני, איני משתמש ברשת האינטרנט באתרים בעברית אלא בלעז, זה האתר היחיד כמעט (ועוד כמה לצורכי עבודה) שהנני נאלץ להשתמש בו ממילא לא הייתי יודע על הכתבה הנ"ל לולי הבאת אותה. ואשר על כן - תבורך.

ואם עד עכשיו חשבתי ששמואל אליהו אדם דמיוני עתה אני יודע שהוא לא אדם מדומיין אלא חי בעולם פנטזיה משלו מעין "סינדרום ציונות" נקרא לזה. הייתי רוצה להכיר את כל "הקדושים, חסידים, קדושים, טהורים, תלמידי חכמים ענקים" בציונות הדתית!!

אבל אל דאגה, שצריך להגיד הלל מסתמכים (ח"ו, הוצאת לעז!) על הגר"ע יוסף. אבל... כשהולכים לסרטים, נעלי שורש, שיער פרע, אירועים מעורבים, ישיבות תיכוניות, טלויזיה בבתים - על מי מסתמכים?!

זאת הבעיה שכל ילדון נהפך להיות "הרב" וממילא אפשר להעמיד את "הרב" שמואל אליהו לעומת הגר"ע יוסף... כאשר כל ילד בתלמוד תורה מבין שהרב דיבר על הפוליטיקאים ולא הצבור הבדיוני הזה שנקרא "ציוני דתי" שאין מקלל אותם אלא צריך לרחם ולהתפלל עליהם [וכך הנני עושה], אגב, הוא הצבור הדמיוני ביותר שחי במדינה והיחיד שעוד מאמין במדינה, כי גם החילונים טוענים שרע להם כאן, כי יש כפיה דתית וכו'... ואחוזי הירידה מהארץ יוכיחו.


נכתב ע"י: ניב.