שליחת תגובה להודעה בפורום

זו ההודעה אליה אתה מגיב:

לא שנאה אלא אמת כואבת...

לא נראה שהפריע לך השנאה וההתלהמות שבמכתבו של הר' יעקב ששון... אולי תשאל את עצמך למה?

למה לעשות איפה ואיפה? הרי אם אתה בא להגן על הר' קוק אז אתה מן הסתם מעדיף להיכשל באהבת חינם מאשר בשנאת חינם, ואתה בטח מאמין ש"הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדקות וכו'" - אז מה לך ולמכתב ההסתה של הר' ששון הנודף ריח של שנאה (ובורות)??

אם הר' קוק היה יכול לכבד וללמד זכות על מסיתים ומדיחים אז למה אתם לא יכולים ללמד זכות על יהודי שמצטט את דעת רבותינו ורצונו להסיר מכשול?

מה קרה להגדרה הגורפת של "תינוק שנשבה" שאתם נותנים לכל פורק עול על מנת להגדיר אותו בשלב הבא "צדיק" או "דמות מופת" (כל עוד הוא ימני כמובן, השמאלנים לא...)?

ואם בכל דבר אתם יכולים לפי ראות עיניכם למצוא את הטוב, ולהכשיר כל תופעה חילונית על מנת להגדיר אותה בשלב הבא "קודש", מדוע אינם יכולים למצוא את הטוב שבאתר אזמרך בלאומים ובספר דת הציונות??    

ואם אתה בא להגן על הר' קוק, לא נראה לך אבסורד שאתה ורבים כמוך משתמשים בדמות שנחשבת בעיני הציונות הדתית ל"פושע אוסלו"?? כמה כתבות חיוביות ראית בערוץ שבע עיתון בשבע או העלונים השונים על הגר"ע יוסף (עזוב, תחסוך לעצמך את החיפוש...)?? 

וחוץ מזה, נגיד שהוא אמר כמה מילים, ואפילו נגיד שציטטו אותו במדויק (למרות שנראה בעליל שהמצטט היה מוטה ומגמתו הייתה ברורה לו מראש, ורמת ההתלהמות במכתב מטילה ספקות באשר ליושרו של המצטט) - אז מה??

ממתי הציונות הדתית מקבלת שיעורים בהשקפה ממי שהשקפתו נחשבת בעיניהם ל"חטא המרגלים"?? 

ואני יגלה לך סוד דוד, גם היהדות החרדית לא מקבלת שיעורים בהשקפה מהגר"ע יוסף והוא עצמו בכלל לא התעסק בהשקפה. יש לנו קו ברור המקובל מדורי דורות ומאז ראשיתה של התנועה הציונית ועד היום של גדולי עולם שידעו לעמוד על מהותה של תנועה זו ועל מהותם של רבנים המעריצים אותה.

הרב יואל אלחנן שליט"א מסתמך על דעתם של גדולי הדורות אז והיום ומסתמך על מחקר מקיף שלא היה כמותו בעניין הר' קוק, השקפתו וההשלכות ההרסניות של אותה השקפה על ציבור שלם רח"ל. 

אז בגלל שבא הר' ששון כשהוא מולעט בכמה ציטוטים של יצחק דדון, תוך כדי שהוא משדר בורות בכל הנושא של הר' קוק והציונות הדתית, ומביא איזה ציטוט שהוא הצליח להוציא מסביו כשהוא משיח לפי תומו - הרב צריך להסביר את המכתב??

האם הגרי"ח זוננפלד והגרי"י דיסקין ואיתם שאר גדולי ישראל חיכו לקבל הסכמה מהר' יעקב ששון או לשמוע ציטוטים בשם הגר"ע יוסף לפני שפסקו את דינו של הר' קוק??

בברכה, אליהו.   


נכתב ע"י: אליהו.א.ד